top of page
KOBİ'lerin ve Start-Up'ların büyüklüğüne ve gereksinimlerine özel tasarlanmış,
İK Yönetimi ve Dijital İK Dönüşümü  çözümlerini en doğru ve en güvenilir şekilde profesyonel deneyimlerimizle sunuyoruz.

Küçük İşletmeler için esnek, pratik ve maliyet etkin,

İK Çözümleri sunuyoruz.

obayhR'ın  SANAL İK YÖNETİCİSİ paketleri, daha küçük organizasyonlara çalışan süreçlerini karmaşık olmayan, sağduyulu bir şekilde yönetmenin uygun maliyetli ve profesyonelce planlanmış bir yolunu sunuyor.

İK Hesap Yöneticiniz, sözleşmeler ve el kitabı hazırlama, politika ve prosedür yazımı, disiplin ve şikayet süreçleri, performans yönetimi , devamsızlık yönetimi,değerlendirme sistemi veya yeni oryantasyon programı tasarımı gibi insan kaynakları yönetimi süreçlerinin geniş bir yelpazesinde size yardımcı olacaktır.

Küçük İşletmeler İçin İK Yönetimi Neden Önemli?

Sınırlı Kaynaklara Rağmen Oluşan İhtiyaçlar

İnsan kaynakları yönetimi, özellikle sınırlı kaynaklara sahip yeni kurulmuş /kurulmakta olan Küçük işletmeler, Start-Uplar  ve Büyüme aşamasındaki Genç İşletmeler için zorlayıcı hale gelebilir. Bu noktada,  İşletmeler  organizasyon yapılarının doğru şekillenmesi , görevlerin doğru dağıtılması ve net olmasını,  şirket kültürü ve normlarının belirlenmesine gereksinim duyarlar.

İK Ekibi Kurma  Gerekliliği

İşletmeler insan kaynağını  doğru yönetme konusundaki  isteklerine  rağmen gerek organizasyon yapılarının küçük ölçekte ve çalışan sayısının az olmasından dolayı tam zamanlı  bir İK Yönetimi ekibi kurma ve yatırım yapma konusunda kararsız kalmaktalar.

İşletmeler Büyüdükçe Nitelikli  Aday Çekme ve Elde Tutmanın Zorlaşması

İşletmeniz büyüdükçe çalışan sayınız da artar ve artan çalışan sayısıyla birlikte yepyeni zorluklar ve öncelikler ortaya çıkar.  Bu durumda en kolay çözüm bir İK Ekibi kurmaktır.

Bazı küçük ve orta ölçekli işletmeler,  bir İK görevlisine sahip olsalar da  bordro, işe alım, devam-devamsızlık,  disiplin, hastalık, izin, çalışan ilişkileri & çatışmalar  gibi personel yönetimi  ile ilgili günlük rutin  operasyonel  işlerle uğraşmak zorunda kalırlar.

Şirket küçük, çalışan sayısı azken  ihtiyaçları karşılayan bu çözümlerin yanısıra,  çalışanların da beklentileri doğrultusunda; nitelikli adayları çekme - elde tutma , eğitim, performans değerlendirme, çalışan bağlılığı, şirket içi iletişim gibi ek süreçlerin yapılanmasında daha profesyonel yaklaşımlara  ihtiyaç duyarlar.  

NEDEN obayhR' ı SEÇMELİSİNİZ?

 Özelleştirilmiş Çözümler 

Küçük işletmelerin benzersiz gereksinimlerine yönelik özel olarak tasarlanmış etkili ve uzaktan destek sunarak, işletme sahiplerinin büyümeye odaklanmalarını sağlamaktayız..

 Esnek ve Erişilebilir 

Türkiye'nin neresinde olursanız olun İK Yönetimi artık çok daha kolay!  İşletmenizin insan kaynakları süreçlerini optimize etmenize ve en iyi yetenekleri çekip elde tutmanıza yardımcı oluyoruz 

 Maliyet   Etkin 

Temel başlangıç paketlerinden kapsamlı büyüme planlarına kadar geniş bir yelpazede , maliyet etkin ve pratik bir çözüm oluşturarak, iş dünyasında başarıyı artırmaktayız.

 Hibrit  Yaklaşım 

İşletmelerin isteği doğrultusunda periyodik ziyaretlerle yerinde hizmet ve denetimler.

 Çalışan Memnuniyeti 

Çalışma koşullarını iyileştiren politikalar geliştirir, çalışanların motivasyonunu ve bağlılığını artırılmasına katkı sağlarız.

 Deneyim ve Uzmanlık

Farklı sektörlerde ve farklı İK senaryoları üzerinde 25+ yıl deneyim ve uzmanlığa sahibiz.

​​İşveren markanızı güçlendirmek ve başarıyı yakalamak için bugün bir adım atın!

Minumum 3 aydan 6 aya kadar planlanmış paketlerimizi yenileyerek süresini uzatabilirsiniz. Danışmanlık Paketlerimizi inceleyerek   işletmenizin potansiyelini maksimize edin ve rekabet avantajınızı artırın.

 

İhtiyacınıza en uygun paketi seçmek için bizimle iletişime geçerek ihtiyaç belirleme için ücretsiz toplantı talep etmek için aşağıdaki formu doldurup bize gönderin.

Sanal İK Yöneticisi Paketlerimiz

Depo çalışanı

TEMEL İŞLETME PAKETİ

  • 50'den az çalışan

  • İK'sı olmayan

  • Küçük İşletme ve Start-Up'lar için uygundur.

Image by krakenimages

BÜYÜYEN İŞLETME PAKETİ

  • 51 ile 100 kişi arası çalışanı  olan,

  • İK işlevinin bordro ve işe alım süreçlerinden oluştuğu,

  • İK işlevlerinden bazılarının bölüm yöneticilerinin mevcut görevlerine ek olarak verildiği,

  • İK Süreçlerini yönetilmesi için içeriden birinin yetiştirilmesi ya da bir İK Uzmanın alınması planlanan.

  • Büyüme aşamasında hızla değişen dinamik ve genç şirketler uygundur

Image by Annie Spratt

ORTA ÖLÇEKLİ İŞLETME PAKETİ

  • ​101-250 kişi arası çalışanı  olan,

  • Bir İK Yöneticisi ya da uzmanı bulunan,

  • İK işlevlerinin bazılarının yürütüldüğü ancak  ek süreçlerin kurulması ya da geliştirilmesi gereken,

  • Kurumsallaşma sürecinde değişimi yönetmek ve stratejik bakış açısına sahip olmak isteyen ve profesyonel İK yaklaşımlarını benimsemek isteyen şirketler için uygundur.

 Röportaj

İŞ İLANI HAZIRLAMA VE BAŞVURU YÖNETİMİ

Şirketinizin işe alım ihtiyaçlarını dönemsel olarak bir danışman aracılığıyla yönetmek, tam zamanlı bir İK departmanı kurmaktan daha ekonomik bir çözüm olabilir. Biz size 3 aylık, 6 aylık veya yıllık periyotlarda ihtiyacınız olan personel sayısını belirleyebilir ve bu doğrultuda işe alım sürecinizi yönetebiliriz. Böylece maliyetlerinizi kontrol altında tutabilir ve ihtiyaçlarınıza göre esneklik sağlayabilirsiniz. ​

İşletmenize en uygun

paketin hangisi olduğundan emin değil misiniz?

Bize yazın sizi arayalım !

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

ADDRESS

Esentepe Mh. Büyük Dere Cad. Arya Plaza No 17, K: 1  Sisli / Istanbul

(+90 ) 212 706 18 43   ( +90 ) 538 940 02 96

CONTACT US

 

info@obay.com.tr

E- Mail listemize katılın!

+90 212 706 18 43

  • Instagram
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • YouTube
  • TikTok
  • Terms of Use

  • Privacy Policy

  • Distance Sales Agreement

  • Return Policy

  • Protection of Personal Data

iyzico ile öde
ödem yöntemi

@ Copyright I obayhR  I  Eğitim ve Danışmanlık 2018 

bottom of page